»Ideje, da bi triu dodali še violino in violončelo, se je domislil flavtist René Le Roy po uspešnem koncertu z uveljavljenim kolegom Pierra Jameta Marcelom Grandjanyjem.«
»Strašljivo je.«
»Tokrat pa smo želeli vključiti tudi jazz trio, ki je značilen jazzovski sestav.«
»Vidim hiše v oceanu, vidim razbitine, kako plavajo povsod – tu imamo popolno uničenje.«
»Nocoj pa bo z orkestrom izvedla obsežni Koncert za violino in orkester v D-duru, op. 77.«
»Vsak v orkestru mora vedeti, kaj igra recimo violončelo in kaj violina.«
»Po navadi veliko več pišejo za godalne kvartete in godalne trie,… tukaj se morda lahko naredi kakšen aranžma, zato sva z Borisom (Bizjakom, op. p.) poskusila igrali Dvořakovo serenado, ki je v izvirniku za dve violini in violo, v tem primeru flavta igra part prve violine. Moram reči, da ta priredba zelo dobro zveni in učinkuje, zato se bomo v prihodnosti lotili izvedbe te priredbe. Res pa je, da preden je Reger napisal svoji dve serenadi, je obstajala samo Beethovnova serenada za to zasedbo. Mislim, da je bil Beethoven prvi, ki je pisal za ta trio, obstajajo pa še skladbe modernih, še živečih skladateljev.«
»Prvi cilj pa je ohranitev violine.«
»Krasno je delati glasbeni festival v takšnem 'power triu'.«
»Skozi do potankosti dodelane aranžmaje Wild Strings Trio skupaj z Godalkanje Fiddle Gangom in ob podpori Jošta Lampreta na kontrabasu v sestavi nadarjenih violinistk izraža veliko razposajenost in virtuoznost, hkrati pa mojstri in mojstrice godalne igre puščajo dovolj prostora za individualnost in improvizacijo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju